keskiviikko 29. tammikuuta 2014

TÄSSÄ PÄIVÄSSÄ
























Tähän päivään on kuulunu aamukiireet, heräämissmoothie ja ruotsin preli. Löysin seittemänkymmenen prosentin aleista noi boyfriend farkut, joita oon jo aiemmin hipliny. Unelmoin noista mun air maxejen kaverina nilkat paljaana kevätsäässä tai jonkun valkosen rimpsutopin ja nahkasten remmisandaalejen kanssa käytettävänä. Aamuhulinoissa ja koepäivänä ne toimi musta ihan loistavasti näinkin mun peikkopehkon kanssa. 
Mun päivän pelastaja oli maailman paras aamupuuro ja thermosmukissa mukaan raahattu vaniljatee. Mun puurossa oli taatelipaloja, karpaloita, neilikkaa ja maustepippuria tavallisten härpäkkeiden lisäksi. Pikkujutuilla on niin helppo ilahduttaa itteään ja ulkona on niin kaunista.
Nyt meen tekemään bataatti- ja palsternakkaranskiksia sekä inkiväärikanaa. Ehkä äiti lakkaa mulle illalla siniset kynnet. En oo vielä päättäny, haluanko pastelliset vai tummat sähkönsiniset. 

Mitä teidän päivään kuuluu?

4 kommenttia:

  1. Ah, ihana asu! Rakastan nuita housuja, air maxien kanssa vielä enemmän. ♡♡ Omm.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Milli! Eikös sitä aina kaikkea rakasta enemmän air maxejen kanssa ;)

      Poista
  2. Mun päivät on yhtä penkkarihäsläystä, huonoja aamuja ja koekuumetta. Haluisin vaan tehä sun vinkkaamia Overnight Oatseja ja chillata, mielellään vaiks hyvässä seurassa (esim peikkotukka sielunpirjon kanssa).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin vaan kuvitella!!! ÄH! Voimia sinne, kohta neki stressit on ohi! Sä selviit, tiiän sen susta!
      Mä en ees voi kertoo kuin paljon haluaisin jakaa mun peikkotukan ja overnight oatsit sun kanssa. Oot rakas <3

      Poista