perjantai 14. helmikuuta 2014

JOKAISEN SYDÄMEN PÄIVÄ




Mulla oli ihan hölmö päivä. Sellasia, kun joskus vaan on. Yritin tehä pannukakkuja ja niistä tuli vaan banaaninmakusta munakokkelia. Ihan hyvää. 
Menin aamulla koululle - opettajaa nauratti kun vastasin, että eilisillan vietin salilla äitin kanssa. Että oliko hyvä penkkareita seurannut ilta. Itse oli kuulemma matkannut Helsinkiin ruotsinkielisessä teatterissa näyttelevän poikaystävänsä luo.
Oon aina tykänny ystävänpäivästä. Tänä vuonna en jaksanut. Postissa tuli ihana mixtape ja kaunis postikortti. Miten mulla voi olla ystävä, joka tuntee mut näin hyvin. Joka muistaa mua niin kaukaa, omien elämähulinoiden keskeltä.
Äiti leipoi mulle jauhottomia ja sokerittomia ystävänpäiväbrownieseja. Kerta toisensa jälkeen saan yllättyä siitä, kuinka mulle on siunaantunu niin ainutlaatuinen sydänystävä ja näin läheltäkin vielä. Sellanen, joka leipoo mulle kaikkia hössötyksiä siitäkin huolimatta, että oon niin hankala. 

Hyvää ystävänpäivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti