maanantai 15. syyskuuta 2014

SYYSELÄMÄ



















Löydettiin äitin kanssa tää Suomessa muinoin tehty trenssi kirpparilta just ennenku lähin ja oon pitäny sitä varmaan keskimäärin kahtena päivänä kolmesta. Ton hännän oon kuvanoton jälkeen tajunnu pistää liehumaan jotenkin kauniimmin mutta oli miten oli, tykkään tästä. 
Pidin näitä kenkiä vahingossa ilman sukkia, ja nyt mun jaloissa on neljä ja puoli rakkulaa. 
Tähän paitaan valui parhaimman burriton parasta salsaa, mutta äitin neuvoin sain sen irti varsin kivuttomasti (eniten tietysti ärsytti kulkea tahraisessa paidassa ennen tahranpoistoa).
Vaikka välttämättä ei uskoisi, on mun hiukset ollu ihan hirveet suurimman osan ajasta ja siksi on aivan erityisen ihanaa, että mulla on torstaina aika sille ainoalle kampaajalle, joka osaa.
Taidan käyttää tätä huulipunaa vielä vähän useammin.

2 kommenttia: