tiistai 21. lokakuuta 2014

NAAMANI NÄYTTÄÄ TÄLTÄ TÄMÄN SYKSYN LOPUSSA



























Mun kämppis Krista opiskelee BFM:llä jotain mediajuttua (kivaa että oon perillä asioista) ja se on hyödyntäny mun käytettävissä olevaa naamaa pariin kotitehtävään. Viimesimmät kuvat otettiin kiireessä (niiden huono laatu on mun ja bloggerin yhteistyötä - Krista on ihan syytön siihen), nää taas ihanan kiireettömänä iltapäivänä järveä vierustavassa satumaisessa metsikössä. En löytänyt suppilovahveroita ja sormet jäätyivät ensimmäistä kertaa tänä syksynä. Onneksi Krista lainasi sormikkaitaan.
Dad sano joskus että mulla on sen kulmakarvat ja nyt ku oon ollu laiska niitä nyppimään ja sukimaan on tääkin asia muistunu mun mieleen ja oon vähän tajunnu mitä se tarkotti. Mulla on muuten myös siltä saadut kurittomat hiukset päässä. Kivaa kantaa mukanaan sellasia pikkusia muistutuksia siitä kuka on ja miten mahottoman hienosta perheestä tulee.

2 kommenttia: